Administraties

Financiële administraties

Wij verzorgen administraties voor ondernemers en voor ondernemingen in het Middenbedrijf, het Midden- en Kleinbedrijf alsmede de agrarische sector. Ondernemers en/of ondernemingen zijn eenmanszaken, maatschappen, vennootschappen onder firma, commanditaire vennootschappen, besloten vennootschappen en naamloze vennootschappen. Ook verenigingen en stichtingen mogen wij tot ons klantenbestand rekenen. Wij verrichten alle voorkomende administratiewerkzaamheden, zoals het inboeken, controleren en afsluiten van administraties. Het opmaken van de jaarcijfers en het bijbehorende jaarrapport met (btw-)aangifte, alsmede het toelichten daarvan, behoort tot onze standaardwerkzaamheden. Tevens fungeren wij als buffer cq. contactpersoon tussen u en de belastingdienst.

Loon- en salarisadministraties

Wij verrichten in eigen beheer alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van de loon- en salarisadministratie, zoals:

  • vervaardigen loon- en salarisspecificaties
  • verzorgen van loonaangiften
  • redigeren van arbeidsovereenkomsten
  • proforma loonberekeningen
  • loonkostencalculaties
  • begeleiden looncontroles

Ons eigen ondernemerschap, onze jarenlange ervaringen met andere bedrijven, onze up-to-date kennis van en inzicht in de markt willen wij aan onze klanten ten goede laten komen.

Toch kan het voorkomen dat uw behoefte onze expertise overstijgt. In dit geval hebben wij de beschikking over een uitgebreid netwerk van fiscaal juristen, notarissen, advocaten en accountants of de juiste specialisten van onze branche organisatie NOAB.